diumenge, 4 d’agost del 2013

Dia 12. Luxemburg - Trier

Sense acabar-nos-ho de creure al matí som els primers en llevar-nos. I quan ja ens hem dutxat (després que l’Anna hagi fet 30 min de cua perquè una p... xina es treia la ronya de, com a mínim, dos setmanes enrera) i estem preparats per baixar a esmorzar, aquells 4 de l’habitació encara ronquen!

Esmorzem ben esmorzats i pugem per replegar-ho tot. Quan baixem està plovent, així que decidim esperar a que amaini mentre aprofitem el matí i l’internet per posar una mica al dia el blog. Quan són les 12h (hora que ens havíem posat com a límit per estar-nos a l’hostal) la pluja ha parat i ha deixat una brisa refrescant. La calor es nota però ja no apreta tant.

Així que perfecte! Luxemburg s’ha posat el seu vestit més fresquet per rebre’ns amb les mans obertes!

Visitem tota la ciutat en tres hores:

Quan la gana apreta decidim anar en busca d’un centre comercial per veure a quin preu va tot plegat (Luxemburg és molt més barat que Alemanya i ho volem aprofitar, igual que amb la benzina, que és el país més barats que la té).

Dinem davant del centre comercial, dos entrepans de fuet. I quan acabem, entrem. Ens estem una bona horeta dins del supermercat, just davant del prestatge de les birres guai.

I, de repent, ens trobem creuant la frontera de Bèlgica amb molta gula de xocolata...

Una hora més tard tornem a estar a Alemanya havent creuat tot un país: Luxemburg. Aquesta ha estat la tarda dels tres països. Abans de creuar la frontera, però, aprofitem per respostar la xofa més barata que hem vist fins ara! 1,22 €/L!! Sehr gut!! Així que parem a Botasche i fiquem diesel (omplim el dipòsit a fullisim) a la gasolinera Wolters, que després de veure els preus que hem arribat a veure el viatge, ens sembla regalada!! Aah per cert, també ens donen una llauna de llimonada rara en motiu d’agraïment d’haver confiat en ells, això si que mola

Altre cop a Alemanya, anem al càmping on preteníem passar la nit (a Trier) però, ens sembla una ronya sobrenatural, així que decidim anar a una àrea de servei que havíem vist a la carretera just abans d’entrar a Trier. Estalviar-nos 25 pavos, avui, no ens farà cap mal!!

Arribem a l’àrea, sopem un arròs bullit (vaia manjar) i a dormir entremig del soroll de tots els camions que emplenen els aparcaments.